مسی: من در زمین قمار می کنم

 

ليونل مسي، ستاره آرژانتيني بارسا، معتقد است روحيه ريسک پذيرش باعث شده تا به بازيکني در کلاس ‏جهاني تبديل شود.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، مسی که این هفته به لندن رفته بود، برای دومین بار در چند هفته اخیر به همراه ‏سسک فابرگاس در یک باشگاه شبانه دیده شد. او که در هفته های اخیر نمایش های درخشانی در ترکیب ‏بارسا ارائه داده، روحیه خود در هنگام حمل توپ را با روحیه قماربازان حرفه ای مقایسه کرد.‏
او به فور فور تو گفت:" بعضی ها می گویند سبک بازی من غریزی است. نمی دانم اینطور هست یا نه اما ‏حقیقت دارد که من غریزه قمار دارم. در زمین، همیشه به دنبال بهترین حرکت یا بهترین تصمیم هستم؛ ‏البته تلاش می کنم کاری را انجام ندهم که حریف از من انتظار دارد. وقتی چمن را زیر پایم احساس می ‏کنم، احساس امنیت می کنم. من از فشار زیادی که رویم هست برای بهتر شدن استفاده می کنم زیرا فشار ‏به من کمک می کند تا مهارت هایم را بهبود ببخشم."‏
او در مورد عکس هایی که پاپاراتزی ها در لندن از او گرفتند، گفت:" من از نفوذ رسانه ها در زندگی ‏خانوادگی ام در بارسلونا ناراحت نمی شوم."‏
مسی همچنین اعلام کرد برخلاف آنچه رسانه ها در مورد اختلاف و درگیری اش با لوئیس انریکه نوشته ‏اند، هرگز در رختکن داد و فریاد نمی کند:" فوتبال فقط یک بازی است و من آن را طبیعی انجام می دهم. ‏من هرگز قبل از بازی و رفتن به زمین داد نمی زنم و فریاد نمی کشم. ترجیح می دهم ساکت باشم تا ‏افکارم را متمرکز کنم."‏


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 20 اسفند 1393 | 9:43 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.